Hodnocení - yam yam
Recenze hostů restaurace yam yam
PRAVDA PRADA
dobYtku jeden
Tyden mi bylo špatně tak jsem je dal na hygienu a ty to potvrdili a zavřeli to !<br /> <br /> závažné porušování zásad osobní a provozní hygieny a dále křížení při<br /> přípravě pokrmů<br /> <br /> ...<br /> jako kompetentní a územně příslušný orgán státního zdravotního dozoru jsme obdrželi dne 29.<br /> 6. 2016 Váš podnět na zdravotní potíže po konzumaci pokrmu It´s Litchi!, který byl zakoupen<br /> v provozovně společného stravování The Food a Café Yam Yam, stanice metra Vyšehrad, Praha<br /> 4.<br /> Na Váš podnět byla dne 13. 7. 2016 pracovníky Hygienické stanice hlavního města Prahy<br /> provedena státní kontrola, která byla zaměřena na dodržování podmínek správné výrobní a<br /> hygienické praxe při přípravě a podávání pokrmů, dodržování zásad provozní a osobní hygieny,<br /> skladování a původ surovin, používaných při přípravě pokrmů ve výše uvedení provozovně<br /> s jejich následnou manipulací při přípravě pokrmů.<br /> Na místě bylo zjištěno závažné porušování zásad osobní a provozní hygieny a dále křížení při<br /> přípravě pokrmů, tedy porušování nařízení ES č. 852/2004, o hygieně potravin. Z tohoto důvodu<br /> bylo v provozovně nařízeno dle §84 odst. 1 písm. r) zákona č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného<br /> zdraví, v platném znění OKAMŽITÉ UZAVŘENÍ provozovny, a to až do doby odstranění závad.<br /> ...
Tyden mi bylo špatně tak jsem je dal na hygienu a ty to potvrdili a zavřeli to !<br /> <br /> závažné porušování zásad osobní a provozní hygieny a dále křížení při<br /> přípravě pokrmů<br /> <br /> ...<br /> jako kompetentní a územně příslušný orgán státního zdravotního dozoru jsme obdrželi dne 29.<br /> 6. 2016 Váš podnět na zdravotní potíže po konzumaci pokrmu It´s Litchi!, který byl zakoupen<br /> v provozovně společného stravování The Food a Café Yam Yam, stanice metra Vyšehrad, Praha<br /> 4.<br /> Na Váš podnět byla dne 13. 7. 2016 pracovníky Hygienické stanice hlavního města Prahy<br /> provedena státní kontrola, která byla zaměřena na dodržování podmínek správné výrobní a<br /> hygienické praxe při přípravě a podávání pokrmů, dodržování zásad provozní a osobní hygieny,<br /> skladování a původ surovin, používaných při přípravě pokrmů ve výše uvedení provozovně<br /> s jejich následnou manipulací při přípravě pokrmů.<br /> Na místě bylo zjištěno závažné porušování zásad osobní a provozní hygieny a dále křížení při<br /> přípravě pokrmů, tedy porušování nařízení ES č. 852/2004, o hygieně potravin. Z tohoto důvodu<br /> bylo v provozovně nařízeno dle §84 odst. 1 písm. r) zákona č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného<br /> zdraví, v platném znění OKAMŽITÉ UZAVŘENÍ provozovny, a to až do doby odstranění závad.<br /> ...
Tyden mi bylo špatně tak jsem je dal na hygienu a ty to potvrdili a zavřeli to !<br /> <br /> závažné porušování zásad osobní a provozní hygieny a dále křížení při<br /> přípravě pokrmů<br /> <br /> ...<br /> jako kompetentní a územně příslušný orgán státního zdravotního dozoru jsme obdrželi dne 29.<br /> 6. 2016 Váš podnět na zdravotní potíže po konzumaci pokrmu It´s Litchi!, který byl zakoupen<br /> v provozovně společného stravování The Food a Café Yam Yam, stanice metra Vyšehrad, Praha<br /> 4.<br /> Na Váš podnět byla dne 13. 7. 2016 pracovníky Hygienické stanice hlavního města Prahy<br /> provedena státní kontrola, která byla zaměřena na dodržování podmínek správné výrobní a<br /> hygienické praxe při přípravě a podávání pokrmů, dodržování zásad provozní a osobní hygieny,<br /> skladování a původ surovin, používaných při přípravě pokrmů ve výše uvedení provozovně<br /> s jejich následnou manipulací při přípravě pokrmů.<br /> Na místě bylo zjištěno závažné porušování zásad osobní a provozní hygieny a dále křížení při<br /> přípravě pokrmů, tedy porušování nařízení ES č. 852/2004, o hygieně potravin. Z tohoto důvodu<br /> bylo v provozovně nařízeno dle §84 odst. 1 písm. r) zákona č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného<br /> zdraví, v platném znění OKAMŽITÉ UZAVŘENÍ provozovny, a to až do doby odstranění závad.<br /> ...
Tyden mi bylo špatně tak jsem je dal na hygienu a ty to potvrdili a zavřeli to !<br /> <br /> závažné porušování zásad osobní a provozní hygieny a dále křížení při<br /> přípravě pokrmů<br /> <br /> ...<br /> jako kompetentní a územně příslušný orgán státního zdravotního dozoru jsme obdrželi dne 29.<br /> 6. 2016 Váš podnět na zdravotní potíže po konzumaci pokrmu It´s Litchi!, který byl zakoupen<br /> v provozovně společného stravování The Food a Café Yam Yam, stanice metra Vyšehrad, Praha<br /> 4.<br /> Na Váš podnět byla dne 13. 7. 2016 pracovníky Hygienické stanice hlavního města Prahy<br /> provedena státní kontrola, která byla zaměřena na dodržování podmínek správné výrobní a<br /> hygienické praxe při přípravě a podávání pokrmů, dodržování zásad provozní a osobní hygieny,<br /> skladování a původ surovin, používaných při přípravě pokrmů ve výše uvedení provozovně<br /> s jejich následnou manipulací při přípravě pokrmů.<br /> Na místě bylo zjištěno závažné porušování zásad osobní a provozní hygieny a dále křížení při<br /> přípravě pokrmů, tedy porušování nařízení ES č. 852/2004, o hygieně potravin. Z tohoto důvodu<br /> bylo v provozovně nařízeno dle §84 odst. 1 písm. r) zákona č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného<br /> zdraví, v platném znění OKAMŽITÉ UZAVŘENÍ provozovny, a to až do doby odstranění závad.<br /> ...
Nejhorší obsluha jak v Dejvicích tak na Vyšehradě, jinak jídlo výborné ale když vás obsluha takto znechutí, už nemáte chuť na jídlo.
Nejhorsi obsluha v cele Praze. Jsme potrebovali 3 mista, blondyna rekla ze nema cas na to, pri cemz volna mista byly, ale byla potreba posunout stul. Tak ok. Pak jsme cekali 40 min na pad taj.
Vždy jsem byla spokojená jak s obsluhou, tak s jídlem. Doporučovala jsem přátelům. To vše však bohužel smazal včerejší zážitek. Týden předem jsem si zarezervovala dvě místa na oslavu narozenin. V daný den jsem dorazila namísto, kde mi bylo řečeno, že je pro veřejnost zavřeno, že mají soukromou párty. Na můj rozladěný dotaz, proč mi tedy udělali rezervaci, mi bylo řečeno, že se to rozhodlo až den předtím a že na mě neměli kontakt (o který mě původně nikdo nepožádal). Namísto omluvy a případné kompenzace mě čekalo pouze nepříjemné jednání a nezájem. Zde už ne, děkuji pěkně.
Obsluha byla naprosto neorganizovaná, pravá ruka nevěděla, co dělá levá, takže když jsme se s rodinou usadili, přišla se nás jedna servírka zeptat, co si chceme objednat, když jsme ani neměli jídelní lístek na stole, poté jiná servírka, když už jsme dávno objednáno měli.<br /> <br /> Objednala jsem si jídlo pod číslem 28 ve vegetariánské formě a bez vejce. Avšak (opět jinou servírkou, která nevěděla, co jsme si objednávali) mi bylo naservírováno jídlo s kuřecím masem. To jsem vrátila, přičemž servírka měla plnou pusu výmluv, kdo co udělal špatně. Po tom, co celá rodina dojedla svoje pokrmy, mi obsluha donesla jídlo tentokrát tedy vegetariánské, avšak s vejcem. Jelikož vejce jíst nemohu, opět jsem byla nucena pokrm vrátit. Po hodině a půl sezení ve Vaší restauraci mi konečně přinesli jídlo s tofu a vejcem. V pokrmu č. 28 bylo uvedeno, že obsahuje žluté kari, po kari ovšem ani památky. Požádala jsem servírku o vysvětlení. Ta mi tvrdila, že v jídle kari je. Poprosila jsem ji o vysvětlení, jak poznám, že je v jídle kari „cítitelné“, tedy jídlo je ostré a kdy vůbec kari není v jídle znát - porovnávám s jinými jídly, které jsem u Vás v minulosti jedla. Servírka začala téměř brečet a hroutit se, že ona neví a že to není její chyba atd. Odpovědi na mé otázky jsem se nedočkala. Podotýkám, že jsem s ní jednala velice klidně a slušně, protože se nám u stolu téměř zhroutila a skoro jsme měli obavy o její duševní zdraví. <br /> <br /> Poté se k nám již všechny tři servírky zřejmě bály přijít, seděli jsme proto hodinu bez obsluhy. Zvažovali jsme odejít bez zaplacení (bez výčitek).<br /> <br /> Šokoval nás tento naprosto neprofesionální přístup obsluhy, který vypadal tak, jak kdyby šestnáctileté děti šli poprvé na brigádu. Stejně tak kuchaře - pokud zkazí jednu objednávku třikrát za sebou, očekávala bych osobní omluvu tak, jak je tomu běžné ve slušných zařízeních. I když v těch se nejspíše nemůže stát, aby někdo zkazil jednu objednávku třikrát.<br /> <br /> Jistě si dovedete představit, jak naše rodinná večeře vypadala. Já jsem odcházela po třech hodinách v restauraci hladová a zbytek rodiny rozladěn.<br /> <br /> Toto jsem taktéž napsala majiteli restaurace. Neobtěžoval se odpovědět.
Jednou jsem tam vystoupila po ceste do prace a koupila si s sebou phad thai. To co jsem v misce nasla, bylo neco prisernyho. Uplne na kasi rozvareny instantni nudle, ktery mely sedohnedou barvu a par neidentifikovatelnejch prisad.priserny,drahy,nikdy vic.
Velký bonus je místo, na metru, nikde vedle žádná jiná alternativa, výhled... občas sem zajdu, pravda je, že současná restaurace je zajímavější než předchozí nijaká kavárna, thajská kuchyně je sázka na jistotu, je zkrátka dobrá a u nás pořád ne moc rozšířená, jinak ale poněkud předražené, obrovské kusy cibule, hub - skoro se nevejdou do "huby", málo kusů masa v polévkách, nepříjemná obsluha. Hostů tu je ale vždy dost, tak co by se asi snažili víc než nutno.
Dnes jsem si vzala jídlo s sebou. Velmi nemile mě překvapila cena 160 kč za Pad Thai s krevetami! Nejen, že porce je nestoudně malá, ale účtovat 15korun za krabičku je absolutně nemístné! Domnívala jsem se, že je běžnou praxí nabídnout stejnou (nebo nižší cenu), pokud si vezmu jídlo s sebou... Nezabíráte místo jiným hostům ani nepotřebujete žádnou obsluhu... Navíc mě stále překvapuje jak za jídlo, které v Thajsku stojí 20 kč, mohou chtít takové ceny... A připomínám, že život v například v Bangkoku není o tolik levnější, než v Praze... Pokud si dopřejete pražský standard...
Ja mam odlisny nazor nez predchozi komentatori. Ja jsem byla velice spokojena jak s obsluhou, tak s rychlosti pripravy jidla. V restauraci bylo docela plno a jidlo jsme dostali cca do pul hodiny. Ja jsem v Thajsku a jinych asijskych statech stravila mnoho mesicu a s kvalitou a autenticnosti jidla jsem byla velice spokojena. Jedine co bych vytkla bylo servirovani ryze do stejneho talire s masem. Musim jeste podotknout ze jsem v restauraci neuplatnovala zadny slevovy kupon. Co se tyce ceny, tak byla trosicku vyssi, ale jeste prijatelna. Jidlo vcetne piti pro dve osoby s jednim spolecnym predkrmem nas vyslo na 450 Kc. Ja se urcite rada vratim.
Opravdu hlasitá a rozhodně k thajské restauraci se nehodící hudba, na požádání ztlumili. Slevu na citiclub je nutno hlásit předem. Pivo Stella a Hoegarden, mohli by mít třeba nějaké české lokální (nechápu, co na těch zahraničních všichni vidí). Příbor/hůlky efektně v pouzdru a ještě s výrokem na cedulce. Rýže v hluboké misce společně s ostatním. Těžko vhodné na společné sdílení pokrmů, jak se třeba v Číně (v Thajsku také?) dělá. Až na tu otravnou hudbu bych přišel znovu - za slevou. Je to něco jiného než tuctová rychlá občerstevní bez chuti. V Thajsku jsem nebyl, nemůžu porovnávat.
Naprosto strašné prostředí. Do restaurace jsme šli na voucher. Přišli jsme tam a nikde ani noha. Servírka jak překyslé zelí. Na můj dotaz, zda ten voucher můžeme využít, opět zakoulela očima a řekla:"No to teda nevím, nemáte rezervaci." Po mým dalším dotazu, zda by to byl takový problém bez rezervace?? Řekla milostivě: "No tak ja Vám to teda vezmu." Otřesné, už nikdy.
Souhlasím s předchozími recenzemi. Thajsko zde rozhodně nehledejte, a to jak jídlo, prostředí, obsluha, hudba. I když mají na zdi asi 5 buddhů. Hudba tam byla jak v mariánkovém doupěti, budiž. Obsluha nic moc, navíc jsme na jídelák čekali 10 minut a na jídlo <br /> 30 minut, zaplatit jsme šli raději ke kase. Předkrm nám donesli omylem až po hlavním jídle těsně před placením, což je nijak zvlášť očividně netrápilo. Do vypité limonády z malinami za 50Kč mi odmítli dolít obyčejnou vodu z kohoutku. Jídlo bylo celkem chutné, ale s thajskou kuchyní má společný jen název. <br /> Shrnu to: drahota, hrají si na to, co nejsou, a strávíte tam mládí. Jděte jinam.
Jedním slovem zoufalost. Jako první jsem si dal polévku Tom Kha Kai. Ani stopa po kořenu galangy a kafírových listech. Polévka byla směsí teplé vody, trochy kokosového mléka, jednoho (slovy JEDNOHO) mikroskopického kousku masa, dvou tenoučkých koleček citrónové trávy a velkého množství syrové cibule. Cibule asi bude vůbec oblíbenou ingrediencí kuchařů v tomto podniku. V salátu, který si objednala má manželka tvořila také hlavní složku.<br /> Vzhledem k úrovni spokojenosti jsem neměl v úmyslu nechat spropitné. Odměnou nám byl herecký výkon servírky na téma hledání drobných. Po dlouhém hledání začala sázet peníze na stůl s hlasitým pokřikem: "tak to máme 20 do padesáti" následovala odmlka a čekání zda se přeci jen nechytneme. Když jsme si jí nevšímali a ona pochopila, že jí opravdu nic nenecháme, tak nám vztekle s třískáním o stůl vysázela zbylé peníze a uraženě odešla.<br /> Pokud hledáte autentickou thajskou kuchyni a příjemnou obsluhu, tak se poohlédněte jinde.
Jednání obsluhy bida, předražené nekvalitní jídlo, hnus .... never more