Nejezto.cz » Hodnocení U varhanáře

U varhanáře
2.8
2

Hodnocení - U varhanáře

Hodnocení restaurace 2 hosty

Jídlo

Pití

Obsluha

Prostředí

   

Recenze hostů restaurace U varhanáře

29.12.2018 23:11 | anonym

Velké zklamání, proto tento příběh sdílím na více webech....restaurace těží ze své výborné polohy v hist. centru...<br /> Do K. Hory jezdíme na vánoce již 5 let a vánoční večeři míváme stále na stejném místě. Mohu si proto dovolit zhodnotit úroveň služeb a ochotu personálu, která se rapidně snížila již při našem loňském pobytu. Mysleli jsem si, že šlo pouze o nešťastnou shodu okolností, ale letos jsme zažili snad nejhorší jednání, jaké pamatuji.<br /> Zde je úryvek z e-mailu, v němž jsme si rezervovali stůl na vánoční večeři - konkrétní část je z odpovědi, kterou nám poslala paní J. M.: "Mohu Vám nabídnout řešení prostření stolu v poslední oddělené místnosti s výhledem do údolí a na kostel Sv Jakuba, kde asi z vašeho pohledu bude nejklidněji a můžeme vám tam zajistit naprosté soukromí - ale nebude to s výhledem na Sv. Barboru.". Jaké bylo naše rozčarování, když jsme z okna tento slibovaný výhled neměli a "atmosféru" nám nabídli hned ze startu, když nás na místo pozdravu kyselé obličeje personálu uvítaly slovy: "a máte rezervaci?". Rezervaci jsme měli, tak jsme byli uvedeni do tmavě vymalované místnosti s výhledem do tmy. Na vánoční večeři jsme museli sedět s kabáty na židlích, protože nikde nebyly věšáky (seděli tak všichni hosté), pro svíčku na stůl jsme si zašli sami (několik jich bylo odložených na okně), sami jsme si ji zapálili vlastními zápalkami. Číšník nevěděl, jaké jídlo (vždy se e-mailem předem objednávají konkrétní chody) jsme si objednali - reagoval slovy "já o ničem nevím" a na náš dotaz, kde je onen slíbený kostel v údolí prostě odešel, že to už nebude řešit, že to není jeho chyba. Chtěli jsme zavolat nadřízeného, což neudělal a po zbytek večera nás obsluhoval kuchař (ptali jsme se ho, zda je kuchař a přisvědčil), jehož jsme pochválili, protože jídlo je a bylo vždy výborné. Pak se onen číšník přišel znovu zeptat, zda jsme spokojeni, ale odvětili jsme mu, že to není jeho zásluhou, ale spíše zásluhou kuchaře. Znovu jsme se ptali, zda nám ukáže kostel v údolí, načež se číšník urazil a vykřikoval, že jsme mu zkazili vánoce.... Dojedli jsme hlavní chod a šli zaplatit, cukroví jsme si nechali zabalit s sebou. Číšníkovi jsme ještě řekli, že je tady on kvůli nám, nikoliv naopak, na což on reagoval velmi podrážděně. Paní J.M. byl opodál a vůbec se o celou situaci nezajímala a reagovala až na můj kritický e-mail, v němž tvrdí, že jsme rušili ostatní hosty, čehož si nejsme vědomi, rozhodně jsme nekřičeli ani se hlučně neprojevovali. Možná jí vadilo, že si nechceme nechat líbit takovéto chování. <br /> Musím říci, že v předchozích několika letech jsme byli velmi spokojeni a číšník se nám obvykle věnoval s velkou ochotou, dokonce doléval víno, zavtipkoval, popřáli jsme si navzájem krásné svátky (někdy i s ostatními hosty) a odcházeli jsme příjemně naladěni.<br /> Pokud nám nemohli letos nabídnout, co slibovali nebo pro dvě místnosti, obsazené většími společnostmi neměli čas všem vytvořit příjemnou atmosféru, neměli by přijímat další objednávky.<br /> Chápu, že práce na štědrý den je výjimečná, ale není právě tento den důvodem navíc, jak vyhovět hostům, zpříjemnit jim pobyt ve městě a vytvořit atmosféru vánoc, nikoliv závodní jídelny? Také pracuji s lidmi a vím, že to není vždy jednoduché, ale nikdy bych si nedovolila na své klienty vyštěknout před plným sálem, že mi zkazili vánoce...to je pro mne obrovský důkaz neprofesionality.<br />

24.12.2018 20:08 | cestovatel

arogantní obsluha, neochota, nedoržení podmínek rezervace stolu, které byly předem dohodnuty



Náměty a připomínky

Váš návrh či připomínka