Nejezto.cz » Hodnocení U Salzmannů

U Salzmannů
3.4
3

Hodnocení - U Salzmannů

Hodnocení restaurace 3 hosty

Jídlo

Pití

Obsluha

Prostředí

   

Recenze hostů restaurace U Salzmannů

31.10.2015 03:03 | Mirka

Perfektní pivo, jídlo průměr. V létě plná zahrádka, tak jsme si v tom horku sedli do přední části restaurace kde bylo příjemně. I s pivem a objednávkou na jídlo nás po chvíli vyhnali kvůli Němcům (že prý měli rezervaci /ale na stolech nenapsáno ) do sálu kde pražilo slunce přes velké vitríny které se nedaly ani otevřít a nebyla klimatizace. Tak nějak mě to otrávilo.

27.03.2013 10:10 | Karel Vidal

Do téhle známé restaurace jsme se dost těšili. Bohužel, personál se evidentně netěšil na nás. Cimrmanovské heslo "mám jen dvě ruce a nejste tady sám" bylo splněno do puntíku. Pravda, usazeni jsme v poloprázdné restauraci byli bleskově. Ba i pití nám donesli záhy po objednání. Tím ovšem zájem o nás jako o zákazníky vychladnul. Já jsem si, při své vrozené nenažranosti, objednal porci inzerovanou pro dvě osoby, i když šlo o směšných 500 gramů masa. Na vcelku jednoduchá, obyčejná jídla jsme nakonec čekali těžko uvěřitelných 80 minut. To je v době rozvinutého kapitalizmu, přebujelé konkurence a hlavně ekonomické krize, vskutku odvážný podnikatelský počin. Mě ke všemu přinesli několik smutných kousků masa, jež dohromady i s prkénkem a příborem stěží mohly dát propagovaných 500 gramů pro dvě osoby. Z nabídnuté porce by se nenajedli ani dva Somálci, natož dva dobře rostlí chlapci, jako jsem já. Na převážení jsem pravda už neměl nervy, nicméně jsem se jal stěžovat a přiznám se, i lehce nadávat. Místní provozák se na nás celou dobu culil, sdělil nám, že ho to mrzí, že v kuchyni dal příkaz přidat mi maso protože věděl, že už čekáme dlouho (kdybychom nečekali dlouho, dostal bych tedy nejspíš jen okurku a hořčici) a dodal obligátní "máme totiž narváno a nestíháme". Když jsem nahlas zadoufal, že to snad alespoň bude řešit výraznou slevou, jeho úsměv se ještě protáhl a prohlásil, že to asi nepůjde. Nakonec nám při účtování personál nabídl směšných deset procent. Samozřejmě je mi jasné, že se může leccos stát, ale jde mi o přístup. Proč nás někdo nepřišel po dvaceti minutách upozornit, že je nějaký problém? Všechno by se dalo pochopit, jen ne neúcta k zákazníkovi a lhostejnost k pověsti firmy. Pokud tedy chcete zajít v Plzni na jídlo do knajpy, kde vás ošidí, nechají vás čekat, třeba i proto že vedle u stolu zasedli němečtí turisté a nakonec na vás obrazně řečeno plivnou, zajděte k Salzmannům. Nebudete zklamáni.



Náměty a připomínky

Váš návrh či připomínka