Nejezto.cz » Hodnocení U Piráta

U Piráta
1.6
1

Hodnocení - U Piráta

Hodnocení restaurace jedním hostem

Jídlo

Pití

Obsluha

Prostředí

   

Recenze hostů restaurace U Piráta

23.07.2024 19:07 | Martin

Taky bych se rád podělil o špatnou zkušenost s restaurací u piráta a s její obsluhou. Zasedli jsme s rodinou za stůl 18:30 a začali vybírat z menu. V 19:05 obsluha nikde.... Tak jsem se zvedl a sel na bar zeptat jestli je možné nás oblousit. Personál nalezlej ve dveřích kuchyně a zřejmě neměli moc zájem pracovat. Když už teda přišel neochotný číšník tak jsme si objednali. Když to přinesl tak popletl stole a ještě k tomu byl arogantní a neochota. <br /> <br /> Jídlo celkem chutný.<br /> Personál strašný <br /> Vizualizace restaurace docela pěkný.

09.06.2024 08:08 | Pavel Kusala

Rád bych se podělil o svou velmi nepříjemnou zkušenost z restaurace UP Ráda Výšině. Před nedávnem jsem tam zavítal a bohužel jsem byl zklamán nejen kvalitou jídla, ale i přístupem obsluhy.<br /> <br /> Objednal jsem si svíčkovou s knedlíky, ale kvalita jídla byla naprosto neuspokojivá. Knedlíky byly zjevně ohřívány v mikrovlnné troubě, což se projevilo jejich tuhostí – po třech minutách se nedaly ani ukrojit. Omáčka svíčkové měla jen lehký nádech hnědé barvy, a rozhodně to nebyla typická svíčková omáčka, kterou by člověk očekával. Chuťově byla omáčka velmi špatná.<br /> <br /> Co však bylo ještě horší, byla reakce obsluhy na moji opatrnou výtku ohledně kvality knedlíků. Servírka na moji poznámku pouze odvětila, že to řekne kuchaři, aniž by projevila jakoukoliv ochotu se omluvit či situaci napravit. Po tomto incidentu se dívala někam do zdi a nechala nás čekat 13 minut, než se vrátila s dotazem, zda zaplatíme. Namísto toho, aby nám například jako omluvu nabídla kávu nebo alespoň vodu zdarma, projevila naprostý nezájem o zákazníky.<br /> <br /> Když jsem později prošel kolem kuchyně, zastihl jsem kolegu z personálu, který o problému vůbec nevěděl, což znamená, že servírka lhala, že o situaci informovala kuchaře. Tento neprofesionální přístup obsluhy je naprosto nepřijatelný. Rozumím, že se může stát, že kuchař udělá chybu, ale očekával bych, že personál bude reagovat vstřícněji a profesionálněji.<br /> <br /> Za mě byla tato návštěva naprosto zklamáním a obsluha, kterou jsem zažil, nemá v pohostinství co dělat. Doufám, že vedení restaurace zváží zlepšení služeb a školení personálu, aby se podobné situace neopakovaly.

09.08.2016 21:09 | Marie

Dnes 9.8.2016 se vrátil manžel ze služební cesty naprosto hladový. Šli jsme do restaurace U Piráta. Ačkoliv jindy jsme byli celkem spokojeni, dnes to bylo děsné. Manžel dostal na talíř namísto panenky dva kousky vepřové houževnaté flákoty plné křupek a flaks.<br /> Pokud personál tvrdil, že to je panenka, tak takového kuchaře bych na hodinu ze své restaurace vyhodila. Ten kdo udělá z panenky takovouto podešev nemá v kuchyni co dělat. Ale panenka to samozřejmě nebyla. Na jídlo z panenky ať se jede pan majitel podívat do jičínské restaurace Harmonie. Myslím, že by si tato restaurace s velmi pěkným interiérem i exteriérem mohla držet standardně kvalitní jídla, že nemá zapotřebí podávat hostům nepoživatelné maso.



Náměty a připomínky

Váš návrh či připomínka