Hodnocení - U Crlíků
Hosté (ne)doporučují
Žádný host restaurace U Crlíků zatím nedoporučil žádné jídlo ani nápoj.
Recenze hostů restaurace U Crlíků
V tomto hotelu jsme opakovaně slavili naše větší rodinné oslavy. Proběhla tu svatba a čtvery kulaté narozeniny. Počet pozvaných hostů byl vždy minimálně 20 osob. Považovali jsme se za stálé spokojené zákazníky. Obsluha i prostředí se nám líbilo, jídlo nám vždy chutnalo. Proto nás chování administrativního personálu při naší poslední oslavě velmi udivilo. Při domlouvání oslavy jsme byli několikrát upozorněni na to, abychom si k obědu objednali předkrm. Museli jsme opakovaně vysvětlovat, proč předkrmy nechceme. Dva dny před oslavou nám opět z hotelu volali a opět nám nabízeli předkrmy. Vždyť důvodů, proč si je máme objednat je prý tolik: dají nám výzdobu na stůl a šifónové ubrusy zdarma a nebudou nám účtovat pronájem salónku (tyhle položky jsme zde neplatili nikdy). Když jsme předkrmy i tak odmítli objednat, byl nám v rozčilení sdělen pravý důvod: bude nás 20 lidí sedět jen u polévky a hlavního jídla a zabírat salónek pro 30 osob. A hotel bude muset další hosty kvůli nám odmítat. Když jsme i tak předkrmy nechtěli, pan vedoucí nám sdělil, že nám tedy salónek rezervovat nebude a že k nám posadí cizí lidi. Oslava nakonec proběhla dobře, žádnou z výhrůžek nesplnili, ale přišli o stálé hosty. Na místo, kde se oslavy objednávají formou psychického nátlaku na hosta už se vracet nebudeme.
V tomto hotelu jsme opakovaně slavili naše větší rodinné oslavy. Proběhla tu svatba a čtvery kulaté narozeniny. Počet pozvaných hostů byl vždy minimálně 20 osob. Považovali jsme se za stálé spokojené zákazníky. Obsluha i prostředí se nám líbilo, jídlo nám vždy chutnalo. Proto nás chování administrativního personálu při naší poslední oslavě velmi udivilo. Při domlouvání oslavy jsme byli několikrát upozorněni na to, abychom si k obědu objednali předkrm. Museli jsme opakovaně vysvětlovat, proč předkrmy nechceme. Dva dny před oslavou nám opět z hotelu volali a opět nám nabízeli předkrmy. Vždyť důvodů, proč si je máme objednat je prý tolik: dají nám výzdobu na stůl a šifónové ubrusy zdarma a nebudou nám účtovat pronájem salónku (tyhle položky jsme zde neplatili nikdy). Když jsme předkrmy i tak odmítli objednat, byl nám v rozčilení sdělen pravý důvod: bude nás 20 lidí sedět jen u polévky a hlavního jídla a zabírat salónek pro 30 osob. A hotel bude muset další hosty kvůli nám odmítat. Když jsme i tak předkrmy nechtěli, pan vedoucí nám sdělil, že nám tedy salónek rezervovat nebude a že k nám posadí cizí lidi. Oslava nakonec proběhla dobře, žádnou z výhrůžek nesplnili, ale přišli o stálé hosty. Na místo, kde se oslavy objednávají formou psychického nátlaku na hosta už se vracet nebudeme.
V tomto hotelu jsme opakovaně slavili naše větší rodinné oslavy. Proběhla tu svatba a čtvery kulaté narozeniny. Počet pozvaných hostů byl vždy minimálně 20 osob. Považovali jsme se za stálé spokojené zákazníky. Obsluha i prostředí se nám líbilo, jídlo nám vždy chutnalo. Proto nás chování administrativního personálu při naší poslední oslavě velmi udivilo. Při domlouvání oslavy jsme byli několikrát upozorněni na to, abychom si k obědu objednali předkrm. Museli jsme opakovaně vysvětlovat, proč předkrmy nechceme. Dva dny před oslavou nám opět z hotelu volali a opět nám nabízeli předkrmy. Vždyť důvodů, proč si je máme objednat je prý tolik: dají nám výzdobu na stůl a šifónové ubrusy zdarma a nebudou nám účtovat pronájem salónku (tyhle položky jsme zde neplatili nikdy). Když jsme předkrmy i tak odmítli objednat, byl nám v rozčilení sdělen pravý důvod: bude nás 20 lidí sedět jen u polévky a hlavního jídla a zabírat salónek pro 30 osob. A hotel bude muset další hosty kvůli nám odmítat. Když jsme i tak předkrmy nechtěli, pan vedoucí nám sdělil, že nám tedy salónek rezervovat nebude a že k nám posadí cizí lidi. Oslava nakonec proběhla dobře, žádnou z výhrůžek nesplnili, ale přišli o stálé hosty. Na místo, kde se oslavy objednávají formou psychického nátlaku na hosta už se vracet nebudeme.
V tomto hotelu jsme opakovaně slavili naše větší rodinné oslavy. Proběhla tu svatba a čtvery kulaté narozeniny. Počet pozvaných hostů byl vždy minimálně 20 osob. Považovali jsme se za stálé spokojené zákazníky. Obsluha i prostředí se nám líbilo, jídlo nám vždy chutnalo. Proto nás chování administrativního personálu při naší poslední oslavě velmi udivilo. Při domlouvání oslavy jsme byli několikrát upozorněni na to, abychom si k obědu objednali předkrm. Museli jsme opakovaně vysvětlovat, proč předkrmy nechceme. Dva dny před oslavou nám opět z hotelu volali a opět nám nabízeli předkrmy. Vždyť důvodů, proč si je máme objednat je prý tolik: dají nám výzdobu na stůl a šifónové ubrusy zdarma a nebudou nám účtovat pronájem salónku (tyhle položky jsme zde neplatili nikdy). Když jsme předkrmy i tak odmítli objednat, byl nám v rozčilení sdělen pravý důvod: bude nás 20 lidí sedět jen u polévky a hlavního jídla a zabírat salónek pro 30 osob. A hotel bude muset další hosty kvůli nám odmítat. Když jsme i tak předkrmy nechtěli, pan vedoucí nám sdělil, že nám tedy salónek rezervovat nebude a že k nám posadí cizí lidi. Oslava nakonec proběhla dobře, žádnou z výhrůžek nesplnili, ale přišli o stálé hosty. Na místo, kde se oslavy objednávají formou psychického nátlaku na hosta už se vracet nebudeme.
V tomto hotelu jsme opakovaně slavili naše větší rodinné oslavy. Proběhla tu svatba a čtvery kulaté narozeniny. Počet pozvaných hostů byl vždy minimálně 20 osob. Považovali jsme se za stálé spokojené zákazníky. Obsluha i prostředí se nám líbilo, jídlo nám vždy chutnalo. Proto nás chování administrativního personálu při naší poslední oslavě velmi udivilo. Při domlouvání oslavy jsme byli několikrát upozorněni na to, abychom si k obědu objednali předkrm. Museli jsme opakovaně vysvětlovat, proč předkrmy nechceme. Dva dny před oslavou nám opět z hotelu volali a opět nám nabízeli předkrmy. Vždyť důvodů, proč si je máme objednat je prý tolik: dají nám výzdobu na stůl a šifónové ubrusy zdarma a nebudou nám účtovat pronájem salónku (tyhle položky jsme zde neplatili nikdy). Když jsme předkrmy i tak odmítli objednat, byl nám v rozčilení sdělen pravý důvod: bude nás 20 lidí sedět jen u polévky a hlavního jídla a zabírat salónek pro 30 osob. A hotel bude muset další hosty kvůli nám odmítat. Když jsme i tak předkrmy nechtěli, pan vedoucí nám sdělil, že nám tedy salónek rezervovat nebude a že k nám posadí cizí lidi. Oslava nakonec proběhla dobře, žádnou z výhrůžek nesplnili, ale přišli o stálé hosty. Na místo, kde se oslavy objednávají formou psychického nátlaku na hosta už se vracet nebudeme.
V tomto hotelu jsme opakovaně slavili naše větší rodinné oslavy. Proběhla tu svatba a čtvery kulaté narozeniny. Počet pozvaných hostů byl vždy minimálně 20 osob. Považovali jsme se za stálé spokojené zákazníky. Obsluha i prostředí se nám líbilo, jídlo nám vždy chutnalo. Proto nás chování administrativního personálu při naší poslední oslavě velmi udivilo. Při domlouvání oslavy jsme byli několikrát upozorněni na to, abychom si k obědu objednali předkrm. Museli jsme opakovaně vysvětlovat, proč předkrmy nechceme. Dva dny před oslavou nám opět z hotelu volali a opět nám nabízeli předkrmy. Vždyť důvodů, proč si je máme objednat je prý tolik: dají nám výzdobu na stůl a šifónové ubrusy zdarma a nebudou nám účtovat pronájem salónku (tyhle položky jsme zde neplatili nikdy). Když jsme předkrmy i tak odmítli objednat, byl nám v rozčilení sdělen pravý důvod: bude nás 20 lidí sedět jen u polévky a hlavního jídla a zabírat salónek pro 30 osob. A hotel bude muset další hosty kvůli nám odmítat. Když jsme i tak předkrmy nechtěli, pan vedoucí nám sdělil, že nám tedy salónek rezervovat nebude a že k nám posadí cizí lidi. Oslava nakonec proběhla dobře, žádnou z výhrůžek nesplnili, ale přišli o stálé hosty. Na místo, kde se oslavy objednávají formou psychického nátlaku na hosta už se vracet nebudeme.
V tomto hotelu jsme opakovaně slavili naše větší rodinné oslavy. Proběhla tu svatba a čtvery kulaté narozeniny. Počet pozvaných hostů byl vždy minimálně 20 osob. Považovali jsme se za stálé spokojené zákazníky. Obsluha i prostředí se nám líbilo, jídlo nám vždy chutnalo. Proto nás chování administrativního personálu při naší poslední oslavě velmi udivilo. Při domlouvání oslavy jsme byli několikrát upozorněni na to, abychom si k obědu objednali předkrm. Museli jsme opakovaně vysvětlovat, proč předkrmy nechceme. Dva dny před oslavou nám opět z hotelu volali a opět nám nabízeli předkrmy. Vždyť důvodů, proč si je máme objednat je prý tolik: dají nám výzdobu na stůl a šifónové ubrusy zdarma a nebudou nám účtovat pronájem salónku (tyhle položky jsme zde neplatili nikdy). Když jsme předkrmy i tak odmítli objednat, byl nám v rozčilení sdělen pravý důvod: bude nás 20 lidí sedět jen u polévky a hlavního jídla a zabírat salónek pro 30 osob. A hotel bude muset další hosty kvůli nám odmítat. Když jsme i tak předkrmy nechtěli, pan vedoucí nám sdělil, že nám tedy salónek rezervovat nebude a že k nám posadí cizí lidi. Oslava nakonec proběhla dobře, žádnou z výhrůžek nesplnili, ale přišli o stálé hosty. Na místo, kde se oslavy objednávají formou psychického nátlaku na hosta už se vracet nebudeme.