Nejezto.cz » Hodnocení Pizzeria Ristorante Riviera

Pizzeria Ristorante Riviera
1.9
1

Hodnocení - Pizzeria Ristorante Riviera

Hodnocení restaurace jedním hostem

Jídlo

Pití

Obsluha

Prostředí

   

Recenze hostů restaurace Pizzeria Ristorante Riviera

01.10.2013 17:05 | nespokojení zákazníci

Hodnotím pouze obsluhu,jejíž drzost nás dohnala k tomu,abychom odešli dříve než jsme mohli ochutnat nějaké jídlo.Číšnice nás nepřivítala milým úsměvem jak bývá v dobrých restauracích zvykem, ale jen nás "na půl huby" pozdravila.Při objednávce drinků jsem se zeptala, jestli dělají horké ovocné nápoje, protože jsem je v nápojovém lístku neviděla.Dost nevlídným tónem odpověděla, že ne.Ptala jsem se tedy proč ne a bylo mi řečeno, že "když to asi neni v jídeláku tak je jasný že to neděláme". Když odcházela od stolu, tak kroutila hlavou a začala o mé otázce vykládat pánovi na baru, což se nedalo přeslechnout.To pro nás byla poslední kapka, takže jsme hned odešli.Teď kroutím hlavou já nad tím co může být za problém ohřát džus?Pro burana s nízkým IQ asi velký,ale ve většině restaurací mi ho vždycky ohřáli, i když ho neměli napsaný v nápojovém lístku (a s úsměvem).Doporučuji této číšnici, aby se rychle naučila, jak se má chovat k hostům, nebo ať jde radši okopávat brambory - na poli snad nikomu nebude vadit, že se chová jako hovado a nevychovaný spratek.Proti restauraci nic nemám, ale kvůli této číšnici nás tam už neuvidí, je mi líto.

01.10.2013 17:05 | nespokojení zákazníci

Hodnotím pouze obsluhu,jejíž drzost nás dohnala k tomu,abychom odešli dříve než jsme mohli ochutnat nějaké jídlo.Číšnice nás nepřivítala milým úsměvem jak bývá v dobrých restauracích zvykem, ale jen nás "na půl huby" pozdravila.Při objednávce drinků jsem se zeptala, jestli dělají horké ovocné nápoje, protože jsem je v nápojovém lístku neviděla.Dost nevlídným tónem odpověděla, že ne.Ptala jsem se tedy proč ne a bylo mi řečeno, že "když to asi neni v jídeláku tak je jasný že to neděláme". Když odcházela od stolu, tak kroutila hlavou a začala o mé otázce vykládat pánovi na baru, což se nedalo přeslechnout.To pro nás byla poslední kapka, takže jsme hned odešli.Teď kroutím hlavou já nad tím co může být za problém ohřát džus?Pro burana s nízkým IQ asi velký,ale ve většině restaurací mi ho vždycky ohřáli, i když ho neměli napsaný v nápojovém lístku (a s úsměvem).Doporučuji této číšnici, aby se rychle naučila, jak se má chovat k hostům, nebo ať jde radši okopávat brambory - na poli snad nikomu nebude vadit, že se chová jako hovado a nevychovaný spratek.Proti restauraci nic nemám, ale kvůli této číšnici nás tam už neuvidí, je mi líto.

01.10.2013 17:05 | nespokojení zákazníci

Hodnotím pouze obsluhu,jejíž drzost nás dohnala k tomu,abychom odešli dříve než jsme mohli ochutnat nějaké jídlo.Číšnice nás nepřivítala milým úsměvem jak bývá v dobrých restauracích zvykem, ale jen nás "na půl huby" pozdravila.Při objednávce drinků jsem se zeptala, jestli dělají horké ovocné nápoje, protože jsem je v nápojovém lístku neviděla.Dost nevlídným tónem odpověděla, že ne.Ptala jsem se tedy proč ne a bylo mi řečeno, že "když to asi neni v jídeláku tak je jasný že to neděláme". Když odcházela od stolu, tak kroutila hlavou a začala o mé otázce vykládat pánovi na baru, což se nedalo přeslechnout.To pro nás byla poslední kapka, takže jsme hned odešli.Teď kroutím hlavou já nad tím co může být za problém ohřát džus?Pro burana s nízkým IQ asi velký,ale ve většině restaurací mi ho vždycky ohřáli, i když ho neměli napsaný v nápojovém lístku (a s úsměvem).Doporučuji této číšnici, aby se rychle naučila, jak se má chovat k hostům, nebo ať jde radši okopávat brambory - na poli snad nikomu nebude vadit, že se chová jako hovado a nevychovaný spratek.Proti restauraci nic nemám, ale kvůli této číšnici nás tam už neuvidí, je mi líto.

01.10.2013 17:05 | nespokojení zákazníci

Hodnotím pouze obsluhu,jejíž drzost nás dohnala k tomu,abychom odešli dříve než jsme mohli ochutnat nějaké jídlo.Číšnice nás nepřivítala milým úsměvem jak bývá v dobrých restauracích zvykem, ale jen nás "na půl huby" pozdravila.Při objednávce drinků jsem se zeptala, jestli dělají horké ovocné nápoje, protože jsem je v nápojovém lístku neviděla.Dost nevlídným tónem odpověděla, že ne.Ptala jsem se tedy proč ne a bylo mi řečeno, že "když to asi neni v jídeláku tak je jasný že to neděláme". Když odcházela od stolu, tak kroutila hlavou a začala o mé otázce vykládat pánovi na baru, což se nedalo přeslechnout.To pro nás byla poslední kapka, takže jsme hned odešli.Teď kroutím hlavou já nad tím co může být za problém ohřát džus?Pro burana s nízkým IQ asi velký,ale ve většině restaurací mi ho vždycky ohřáli, i když ho neměli napsaný v nápojovém lístku (a s úsměvem).Doporučuji této číšnici, aby se rychle naučila, jak se má chovat k hostům, nebo ať jde radši okopávat brambory - na poli snad nikomu nebude vadit, že se chová jako hovado a nevychovaný spratek.Proti restauraci nic nemám, ale kvůli této číšnici nás tam už neuvidí, je mi líto.



Náměty a připomínky

Váš návrh či připomínka