Hodnocení - Cukrárna AIDA
Recenze hostů restaurace Cukrárna AIDA
Včera jsme si koupily v Aidě zmrzlinu a dcera si vzpomněla ,že by chtěla na toaletu.Bylo nám sděleno,že se teď uklízí. Po 15 minutach, kdy to už nemohla vydržet jsme opět byly omítnutí,že až zítra. To jsou fakt idioti.Chlap za pultem byl neprijemnej a začal nám nadávat,že jsme udělaly malou útratu,aby jsme mohly být na WC vpuštěni. Co to sakra je.Divim se,že ještě fungují a že to městu nevadí jak šidí .....atd....Recenze nás měly varovat.Sem už nepřijdeme.
Včera jsme si koupily v Aidě zmrzlinu a dcera si vzpomněla ,že by chtěla na toaletu.Bylo nám sděleno,že se teď uklízí. Po 15 minutach, kdy to už nemohla vydržet jsme opět byly omítnutí,že až zítra. To jsou fakt idioti.Chlap za pultem byl neprijemnej a začal nám nadávat,že jsme udělaly malou útratu,aby jsme mohly být na WC vpuštěni. Co to sakra je.Divim se,že ještě fungují a že to městu nevadí jak šidí .....atd....Recenze nás měly varovat.Sem už nepřijdeme.
Včera jsme si koupily v Aidě zmrzlinu a dcera si vzpomněla ,že by chtěla na toaletu.Bylo nám sděleno,že se teď uklízí. Po 15 minutach, kdy to už nemohla vydržet jsme opět byly omítnutí,že až zítra. To jsou fakt idioti.Chlap za pultem byl neprijemnej a začal nám nadávat,že jsme udělaly malou útratu,aby jsme mohly být na WC vpuštěni. Co to sakra je.Divim se,že ještě fungují a že to městu nevadí jak šidí .....atd....Recenze nás měly varovat.Sem už nepřijdeme.
Včera jsme si koupily v Aidě zmrzlinu a dcera si vzpomněla ,že by chtěla na toaletu.Bylo nám sděleno,že se teď uklízí. Po 15 minutach, kdy to už nemohla vydržet jsme opět byly omítnutí,že až zítra. To jsou fakt idioti.Chlap za pultem byl neprijemnej a začal nám nadávat,že jsme udělaly malou útratu,aby jsme mohly být na WC vpuštěni. Co to sakra je.Divim se,že ještě fungují a že to městu nevadí jak šidí .....atd....Recenze nás měly varovat.Sem už nepřijdeme.
Obsluha okrádá zákazníky celé roky, v podstatě vydělává hlavně na neznalých turistech, kteří přijdou jednou a pak už nikdy. Ale asi to stačí, plus se zřejmě jedna o pračku na peníze, takže o zákazníka jim nejde.
Bohužel jsem tyto komentáře přečetla až po včerejší zkušenosti. Obsluha opravdu sprostá, ceny si dělá individuální a vnucuje neobjednanou vodu. Zmrzlina ale byla moc dobrá.
Dobry den, ZAKAZUJI vám jít do této cukrarny, pokud tam nechcete ztravit vic jak dvě hodiny..
Už několikrát se nàm stalo, že nám bylo buď naúčtováno zřetelně víc anebo vráceno míň. Na námitky obsluha reagovala neuvěřitelně sprostě. Kartou zaplatit není možné .Je jasné proč. <br /> Jen se divím, že se to ještě po městě dostatečně nerozneslo. <br /> Nás už tento podnik nikdy neuvidí a to stejné vřele doporučuji i všem ostatním. Lidi - choďte jinam!!!<br />
Podnik kazí pověst městu a poctivým českým podnikatelům. Vyhnat z náměstí!
27.4.2019 ZLODĚJI SPROSTÁ OBSLUHA KTERÁ NEUMÍ ANI ČESKY VYHÝBEJTE SE TOMUTO PODNIKU , PŘEJI BRZKÝ KRACH.
Obsluha je opravdu příšerná. Vyměnit a pak to bude jeden z nadprůměrných Olomouckých podniků, kazí Aidě dobré jméno.
Kdo chce ztužené tuky za 12kč ať jde jinam!<br /> Tato cukrárna má špičkové dorty, lituji, že nemají pobočku v Ostravě. Na frekventované náměstí Olomouce po zásluze patří. Přijdu rád zase. Pepa z Ostravy.
Katastrofa od začátku do konce. Po objednání donesli něco jiného. Když jsem se byl zeptat, zda se nespletli, arogantně mi odpověděli, že ne. Takže karamelový pohár bez karamelu! Při placení si účtovali vyšší cenu, po 10 minutovém hádání mi vrátili přeplatek. Během toho platila paní a taky si stěžovala že ji ošidili. Nechoďte tam a řekněte to dalším.
Tak na tento podnik prosím pozor! Zákeřné účtování neobjednaných položek a navrch pak sprosté chování ke klientům ("Však už sem nemusíte chodit, nemáme čas, pokračujte..."). Do nového roku 2018 přeji cukrárně Aida buďto radikální změnu přístupu k hostům, nebo rychlý a drtivý krach.
<br /> Po 20 min. čekání jsme si objednaly ve venkovním posezení.Popelník pro mou kamarádku jsem musela přinést sama. Káva bez minerálky, což je dnes již běžné,že všude dávají vodu v ceně v ceně kávy. Zákusek nic moc.Více jak půl hod. čekání na zaplacení a pak jsme se dozvěděly,že u pokladny. WC- hrůza, světlo nesvítilo a nepořádek.Po tak dlouhé době a nespokojená jsem z froty na platení odešla. Naprosto nedoručuji. Je to ostuda pro tak krásné prostření olomouckeho nám.
Katastrofa co se týká balení zakusku,nechce se mi ani o tom psát,tak raději už tam nebudu chodit
Souhlasím s Tomášem ohledně vody, taky mě zmátli, myslela jsem, že nabízejí vodu ke kávě zdarma, ale byla to originál Bonaqua a ve skleničce citrón. Co se týče zákusku - vynikající ! A káva taky ! Tohle u nás neumíme tak dobře jako Italové, takže můj zážitek - super !!!!
Vnutí člověku vodu, že je zdravá a že to vždy dávají. Zákazník si může i myslet, že je zdarma. Za malou skleničku Bonaquy chtějí při účtování 35 Kč, což je silně předražené. Zákusek 32, káva 37, voda 35, dohromady 104 Kč! :-(
Vnutí člověku vodu, že je zdravá a že to vždy dávají. Zákazník si může i myslet, že je zdarma. Za malou skleničku Bonaquy chtějí při účtování 35 Kč, což je silně předražené. Zákusek 32, káva 37, voda 35, dohromady 104 Kč! :-(
Vnutí člověku vodu, že je zdravá a že to vždy dávají. Zákazník si může i myslet, že je zdarma. Za malou skleničku Bonaquy chtějí při účtování 35 Kč, což je silně předražené. Zákusek 32, káva 37, voda 35, dohromady 104 Kč! :-(
Vnutí člověku vodu, že je zdravá a že to vždy dávají. Zákazník si může i myslet, že je zdarma. Za malou skleničku Bonaquy chtějí při účtování 35 Kč, což je silně předražené. Zákusek 32, káva 37, voda 35, dohromady 104 Kč! :-(
Vnutí člověku vodu, že je zdravá a že to vždy dávají. Zákazník si může i myslet, že je zdarma. Za malou skleničku Bonaquy chtějí při účtování 35 Kč, což je silně předražené. Zákusek 32, káva 37, voda 35, dohromady 104 Kč! :-(
Vnutí člověku vodu, že je zdravá a že to vždy dávají. Zákazník si může i myslet, že je zdarma. Za malou skleničku Bonaquy chtějí při účtování 35 Kč, což je silně předražené. Zákusek 32, káva 37, voda 35, dohromady 104 Kč! :-(
Vnutí člověku vodu, že je zdravá a že to vždy dávají. Zákazník si může i myslet, že je zdarma. Za malou skleničku Bonaquy chtějí při účtování 35 Kč, což je silně předražené. Zákusek 32, káva 37, voda 35, dohromady 104 Kč! :-(
Vnutí člověku vodu, že je zdravá a že to vždy dávají. Zákazník si může i myslet, že je zdarma. Za malou skleničku Bonaquy chtějí při účtování 35 Kč, což je silně předaražené. Zákusek 32, káva 37, voda 35, dohromady 104 Kč! :-(
Vnutí člověku vodu, že je zdravá a že to vždy dávají. Zákazník si může i myslet, že je zdarma. Za malou skleničku Bonaquy chtějí při účtování 35 Kč, což je silně předaražené. Zákusek 32, káva 37, voda 35, dohromady 104 Kč! :-(
Navštěvuji pravidelně, jak zmrzlina tak zákusky vždy v pohodě, obsluha ochotná, nemůžu si stěžovat.
Navštěvuji pravidelně, jak zmrzlina tak zákusky vždy v pohodě, obsluha ochotná, nemůžu si stěžovat.
Navštěvuji pravidelně, jak zmrzlina tak zákusky vždy v pohodě, obsluha ochotná, nemůžu si stěžovat.
Cukrárna AIDA- Horní náměstí- DRZOST, SKOŘÁPKA V ZÁKUSKU - PORANĚNÁ DÁSEŇ, ZAÚČTOVÁNÍ VODY, KTEROU JSME SI NEOBJEDNALI A NEVRÁCENÍ PENĚZ!<br /> <br /> Chci se s Vámi podělit o příšerný zážitek. Dneska jsem byla s přítelem v této cukrárně. Objednali jsme si tu větrník, oříškový řez a dvě kafe latté. Donesli nám ke stolu naši objednávku i se dvěma už otevřenými perlivými bonaquami (které jsme si neobjednali). Říkala jsem si, že je standardem dávat k latté vodu a tak jsem to brala jako příjemné překvapení, že je vody více než jinde. Ořechový zákusek byl moc dobrý, ale zakousla jsem se v něm do skořápky a poranila si dáseň. Obsluha procházela až po dvaceti minutách (aniž by se nás na na cokoliv ptala), když jsem je zavolala a ukázala jim skořápku, tak mi řekli: "NO A CO? To se stává, normální". Přítel se jich zeptal, jestli si dělají srandu, že je jasny, že se to stát může, ale jak to s námi mluví?! Číšník na to: "stává se, příště už nebude" - špatnou češtinou a vzápětí s úsměvem odešel během toho, co jsme na něj mluvili. Zmetek jeden, pomyslela jsem si, a po dopití latté se vydala za šéfem. Šéf se se mnou o tom nechtěl bavit, neomluvil se a jen říkal s úsměvem na tváři "stane se". Nenabídl žádnou kompenzaci, nezajímal se proč jsem 3/4 zákusku vracela, nic. Pořád jen opakoval 214 Kč. Nemám ráda scény, ale zákusky dohromady stály 62Kč, takže 152Kč by logicky stály ty dvě dvě kávy. Pak jsem pochopila, že mi účtuje i dvě vody za 35 Kč! Když pořád opakoval dokola částku, řekla jsem si, že to za scénu nestojí a dala mu 220Kč a čekala, že mi dá účet a 6 Kč zpět - dýško bych jim za toto fakt nedala. Zásadní chyba z mojí strany! Nedal mi ani 6 Kč a ani účtenku! Po chvíli čekání, co se na mě jen provokativně díval a vítězně usmíval jsem odešla. Udělejte si o tomto podniku obrázek sami. Každopádně to byl zážitek, o tom žádná. Umíte si představit, že by se takto někdo choval v zahraničí ke svým zákazníkům?<br /> <br /> PS. už když jsme si objednávali, tak si platící skupinka pěti lidí stěžovala za zaúčtování vody dohromady za 175 Kč, to nás mělo varovat.
Cukrárna AIDA- Horní náměstí- DRZOST, SKOŘÁPKA V ZÁKUSKU - PORANĚNÁ DÁSEŇ, ZAÚČTOVÁNÍ VODY, KTEROU JSME SI NEOBJEDNALI A NEVRÁCENÍ PENĚZ!<br /> <br /> Chci se s Vámi podělit o příšerný zážitek. Dneska jsem byla s přítelem v této cukrárně. Objednali jsme si tu větrník, oříškový řez a dvě kafe latté. Donesli nám ke stolu naši objednávku i se dvěma už otevřenými perlivými bonaquami (které jsme si neobjednali). Říkala jsem si, že je standardem dávat k latté vodu a tak jsem to brala jako příjemné překvapení, že je vody více než jinde. Ořechový zákusek byl moc dobrý, ale zakousla jsem se v něm do skořápky a poranila si dáseň. Obsluha procházela až po dvaceti minutách (aniž by se nás na na cokoliv ptala), když jsem je zavolala a ukázala jim skořápku, tak mi řekli: "NO A CO? To se stává, normální". Přítel se jich zeptal, jestli si dělají srandu, že je jasny, že se to stát může, ale jak to s námi mluví?! Číšník na to: "stává se, příště už nebude" - špatnou češtinou a vzápětí s úsměvem odešel během toho, co jsme na něj mluvili. Zmetek jeden, pomyslela jsem si, a po dopití latté se vydala za šéfem. Šéf se se mnou o tom nechtěl bavit, neomluvil se a jen říkal s úsměvem na tváři "stane se". Nenabídl žádnou kompenzaci, nezajímal se proč jsem 3/4 zákusku vracela, nic. Pořád jen opakoval 214 Kč. Nemám ráda scény, ale zákusky dohromady stály 62Kč, takže 152Kč by logicky stály ty dvě dvě kávy. Pak jsem pochopila, že mi účtuje i dvě vody za 35 Kč! Když pořád opakoval dokola částku, řekla jsem si, že to za scénu nestojí a dala mu 220Kč a čekala, že mi dá účet a 6 Kč zpět - dýško bych jim za toto fakt nedala. Zásadní chyba z mojí strany! Nedal mi ani 6 Kč a ani účtenku! Po chvíli čekání, co se na mě jen provokativně díval a vítězně usmíval jsem odešla. Udělejte si o tomto podniku obrázek sami. Každopádně to byl zážitek, o tom žádná. Umíte si představit, že by se takto někdo choval v zahraničí ke svým zákazníkům?<br /> <br /> PS. už když jsme si objednávali, tak si platící skupinka pěti lidí stěžovala za zaúčtování vody dohromady za 175 Kč, to nás mělo varovat.