Nejezto.cz » Hodnocení Battistova cihelna

Battistova cihelna
1.8
5

Hodnocení - Battistova cihelna

Hodnocení restaurace 5 hosty

Jídlo

Pití

Obsluha

Prostředí

   

Recenze hostů restaurace Battistova cihelna

19.09.2023 17:05 | Ano restavracija super,jídlo Taki supe.

Ale majiteli stojí za hovno nemaj ani ochranku tam nic a výše něco stane tak nejsut ochotni pomoc,stane se u nich rvacka proto ře máj hodně skupin a nezvládají to,gdyše obrátíš naajitelu tak voní jako nic neví,ale maj kamerovou Šístem,ale rádce vymazat ale vám nic meukazut tak to je majiteli když cizinci nejsut Češi

17.02.2014 12:12 | Lukáš Steklý

Dobrý den paní Ciprová, <br /> Dovolte mi reagovat na Váš komentář, nechci s Vámi polemizovat, co se onen den stalo, do jisté míry máte pravdu, ale rád bych uvedl pár věcí na pravou míru.Vaše maminka nás žádala o speciální menu, z důvodu jejího omezeného rozpočtu (chápu, že v dnešní době je to opravdu složité).Pro náš podnik je vždy host na prvním místě, tudíž jsme mamince vyšli vstříc a nabídli jí cenově dostupnější variantu pokrmu, který standardně stojí téměř o 100 Kč více, jistě tedy chápete, že se tento rozdíl musel projevit ve velikosti porce. Tato nabídka se Vaší mamince líbila a o menších porcích předem věděla. Co se týče dezertů, tak nás Vaše maminka požádala, jestli si může přinést vlastní zákusky, z důvodu , že rodina si z naší nabídky nevybere, takže i v tomto ohledu jsme Vám vyšli vstříc. Velice se omlouvám, za dobu čekání na servis pokrmů, pokrmy byly připraveny pro 17 hostů a až při servisu polévek jsme společnými silami zjistili, že hostů dorazilo více, tudíž se zbylé pokrmy museli dohotovovat (to nás ale neomlouvá za tak dlouhou prodlevu).Cena 1 litrového džbánku s vodou stojí 35 Kč, ano stojí 35 Kč, jelikož je to voda z kohoutku, která je filtrována přes nákladné zařízení, abychom se zbavili chlóru a dalších nežádoucích látek a koneckonců i kohoutková voda stojí peníze, pijete ji ze skla které se musí umýt a navíc obsahuje čerstvou mátu a citrón, tudíž nevím, proč tuto vodu servírovat zdarma.<br /> Co se týče komunikace s obsluhou máte naprostou pravdu, měla to řešit profesionálnějším přístupem a nebýt nadřazená a pohrdavá.Chápu Vaše jednání pod psychickými tlakem, pod kterým jste byla z důvodu těžce zraněného syna a brzkého ranního cestování,jak mi později říkal Váš tatínek, ale i přesto se omlouvám za tento nevydařený zážitek.<br /> S přáním pěkného dne a doufáním, že syn je již vpořádku<br /> Lukáš Steklý<br /> Manager restaurace

03.02.2014 11:11 | Jiřina Ciprová www.horky.eu

jinak neuložilo se bodové hodnocení, takže jídlo 20, pití 20, obsluha 0, prostředí 33. Katastrofa.

03.02.2014 10:10 | Jiřina Ciprová www.horky.eu

Patřím k dalším účastníkům tohoto rodinného oběda pro 19 osob, objednaného na 25.1.2014 ve 12,00 hod. Tato restaurace vyhrála náš konkurz díky bezbariérovému WC, protože máme v rodině vozíčkáře. Přestože byl polední oběd objednán předem, polévku jsme po urgencích dostali téměř po hodině. Během té doby na naše dotazy, když už to konečně bude nám řekla servírka, že je to rodinná oslava a tak si máme určitě co povídat. Tak jsme jim alespoň odnosili prázdné sklenice od přípitku, které se tam válely už skoro hodinu na stole. Číšník mi radil, kam je máme položit. Když konečně přinesli polévku (vývar s játrovými knedlíčky a domácími nudlemi), nudle v ní nebyly. Reklamovali jsme toto u servírky a bylo nám řečeno, že je tam krátce a máme to říct číšníkovi. Ten nám pouze suše sdělil, že je to chyba kuchaře a že toho má moc. Dál to neřešil a za polévku účtovali později 55,- Kč. Co se týče velikosti porcí, zajímalo by mně, co by na to řekla ČOI, protože v miskách kónického tvaru s průměrem dna 5 cm bylo cca 150 ml polévky, někde dokonce jen s bídou 100 ml a půlka 3 cm játrových knedlíčků v některých případech koukala ven. Usoudili jsme, že je to drahá restaurace a že je to zřejmě standardní porce polévky. Do té doby, než jsme uviděli porce hostů na opačné straně restaurace, kde byly plné velké talíře toho samého vývaru. Když jsme chtěli dvě polévky doobjednat, bylo nám řečeno, že už není, přestože ostatním hostům byl vývar roznášen dál v porci, která byla asi 4 násobně větší, než jsme dostali my. Šla jsem osobně za číšníkem a on se mi vysmál, že naběračka má přece vždy stejnou velikost, tak není možné, aby byla porce menší. Odhaduji, že na 17 polévek byly servírovány cca 4 běžné porce, jako měli ostatní hosté. Misky od polévky zůstaly prázdné ležet na stole. Prý je budou odnášet, až všichni dojí. Takže nás všech 17 lidí muselo koukat hodinu do prázdné misky, než donesou doobjednané 2 talíře kulajdy a bude snědena. Na dotaz proč je polévky tentokrát více (stejně, jako u ostatních hostů ve druhé části restaurace), bylo nám řečeno, že Kulajda je o 10 Kč dražší a je to logické, že je jí více. Ve 13,50 hod, jsem si nechala zavolat majitele s dotazem, proč už čekáme další hodinu po polévce na oběd a bylo mi řečeno, že jsme si objednali minutku a proto to trvá. Přitom právě jednotné jídlo bylo několik dní předem objednáno z důvodu, abychom nemuseli ty dvě hodiny čekat, jak jsme byli upozorněni. Řekla jsem majiteli, že děti mají hlad a že máme sto chutí jít někam jinam, kde už bychom se mezitím najedli 2x, že jsme vstávali v 5,00 ráno a dlouho cestovali a polévky, že bylo na 3 lžíce, tak jsme velmi hladoví. On pokrčil rameny s tím, že musíme čekat. Přitom ostatní hosté ve druhé polovině restaurace byli obsluhováni stále a jídlo vč. polévky měli v poměrně krátké době a do 1,5 hodiny odcházeli. U nás se objevil číšník po 45 minutách, že prý mu nikdo neřekl, že něco chceme. Má maminka, oslavenkyně, se šla zeptat, jestli chtějí s něčím pomoct, že už mají děti hlad. Dostali jsme salát a servírka jedovatě utrousila, že tady máme zatím alespoň salát, abychom jim neumřeli hlady. Šla jsem opět na chodbu ke kuchyni a nechala si zavolat servírkou číšníka. Když dlouho nešel, popošla jsem blíž ke dveřím kuchyně a viděla jak se všichni vč. majitele a kuchaře smějí na můj účet a dobře se baví tím, že mně nechávají dlouho čekat. Jakmile mně uviděli přestali se smát a číšník o 20 let mladší než já, zřejmě psychicky podpořen majitelem ve svém arogantním jednání, se mnou začal jednat jako s póvlem a dokonce na mně na závěr u stolu před všemi přísedícími, když jsme opět něco řešili, výhružně zvednul hlas s otázkou, co že jsem to řekla?! Ve 14,15 začali nosit jídlo o velikosti dětské porce. Selské brambory byla malá miska ohřáté bramborové kaše kde byl sem tam kousek šunky a zeleniny, 3 mini plátečky kuřecí rolky se sýrem a špenátem, vše na teplém talíři, ale vlažné, chuti stejné jako v závodní jídelně, předvařené předem, s minutkou to nemělo nic společného, cena 180,- Kč za porci. Jinak opět byly naše porce poloviční. Někteří si dali kávu a dort, který jsme si museli přinést sami, na doporučení manažera restaurace. I po dortu měli všichni hlad a byli rádi, že se jdou domů konečně najíst. Všechny děti nahlas jásaly, že už odcházíme k babičce, kde je jídlo. Závěrem konstatuji, že služby této restaurace byly katastrofální a v životě jsem se s ničím podobným nesetkala. Mé rodiče důchodce, stála tato legrace 6500,- Kč. Všechny budoucí návštěvníky, zejména zájemce o oslavy a obědy při počtu větším než 4 osoby předem varuji, aby se této restauraci vyhnuli obloukem, pokud nechtějí mít zkažený den a nabourané ego. Jak jsme později doma konstatovali, jediné plus, které toto vše mělo, je to, že budeme mít celý život na co vzpomínat.

03.02.2014 10:10 | Jiřina Ciprová www.horky.eu

Patřím k dalším účastníkům tohoto rodinného oběda pro 19 osob, objednaného na 25.1.2014 ve 12,00 hod. Tato restaurace vyhrála náš konkurz díky bezbariérovému WC, protože máme v rodině vozíčkáře. Přestože byl polední oběd objednán předem, polévku jsme po urgencích dostali téměř po hodině. Během té doby na naše dotazy, když už to konečně bude nám řekla servírka, že je to rodinná oslava a tak si máme určitě co povídat. Tak jsme jim alespoň odnosili prázdné sklenice od přípitku, které se tam válely už skoro hodinu na stole. Číšník mi radil, kam je máme položit. Když konečně přinesli polévku (vývar s játrovými knedlíčky a domácími nudlemi), nudle v ní nebyly. Reklamovali jsme toto u servírky a bylo nám řečeno, že je tam krátce a máme to říct číšníkovi. Ten nám pouze suše sdělil, že je to chyba kuchaře a že toho má moc. Dál to neřešil a za polévku účtovali později 55,- Kč. Co se týče velikosti porcí, zajímalo by mně, co by na to řekla ČOI, protože v miskách kónického tvaru s průměrem dna 5 cm bylo cca 150 ml polévky, někde dokonce jen s bídou 100 ml a půlka 3 cm játrových knedlíčků v některých případech koukala ven. Usoudili jsme, že je to drahá restaurace a že je to zřejmě standardní porce polévky. Do té doby, než jsme uviděli porce hostů na opačné straně restaurace, kde byly plné velké talíře toho samého vývaru. Když jsme chtěli dvě polévky doobjednat, bylo nám řečeno, že už není, přestože ostatním hostům byl vývar roznášen dál v porci, která byla asi 4 násobně větší, než jsme dostali my. Šla jsem osobně za číšníkem a on se mi vysmál, že naběračka má přece vždy stejnou velikost, tak není možné, aby byla porce menší. Odhaduji, že na 17 polévek byly servírovány cca 4 běžné porce, jako měli ostatní hosté. Misky od polévky zůstaly prázdné ležet na stole. Prý je budou odnášet, až všichni dojí. Takže nás všech 17 lidí muselo koukat hodinu do prázdné misky, než donesou doobjednané 2 talíře kulajdy a bude snědena. Na dotaz proč je polévky tentokrát více (stejně, jako u ostatních hostů ve druhé části restaurace), bylo nám řečeno, že Kulajda je o 10 Kč dražší a je to logické, že je jí více. Ve 13,50 hod, jsem si nechala zavolat majitele s dotazem, proč už čekáme další hodinu po polévce na oběd a bylo mi řečeno, že jsme si objednali minutku a proto to trvá. Přitom právě jednotné jídlo bylo několik dní předem objednáno z důvodu, abychom nemuseli ty dvě hodiny čekat, jak jsme byli upozorněni. Řekla jsem majiteli, že děti mají hlad a že máme sto chutí jít někam jinam, kde už bychom se mezitím najedli 2x, že jsme vstávali v 5,00 ráno a dlouho cestovali a polévky, že bylo na 3 lžíce, tak jsme velmi hladoví. On pokrčil rameny s tím, že musíme čekat. Přitom ostatní hosté ve druhé polovině restaurace byli obsluhováni stále a jídlo vč. polévky měli v poměrně krátké době a do 1,5 hodiny odcházeli. U nás se objevil číšník po 45 minutách, že prý mu nikdo neřekl, že něco chceme. Má maminka, oslavenkyně, se šla zeptat, jestli chtějí s něčím pomoct, že už mají děti hlad. Dostali jsme salát a servírka jedovatě utrousila, že tady máme zatím alespoň salát, abychom jim neumřeli hlady. Šla jsem opět na chodbu ke kuchyni a nechala si zavolat servírkou číšníka. Když dlouho nešel, popošla jsem blíž ke dveřím kuchyně a viděla jak se všichni vč. majitele a kuchaře smějí na můj účet a dobře se baví tím, že mně nechávají dlouho čekat. Jakmile mně uviděli přestali se smát a číšník o 20 let mladší než já, zřejmě psychicky podpořen majitelem ve svém arogantním jednání, se mnou začal jednat jako s póvlem a dokonce na mně na závěr u stolu před všemi přísedícími, když jsme opět něco řešili, výhružně zvednul hlas s otázkou, co že jsem to řekla?! Ve 14,15 začali nosit jídlo o velikosti dětské porce. Selské brambory byla malá miska ohřáté bramborové kaše kde byl sem tam kousek šunky a zeleniny, 3 mini plátečky kuřecí rolky se sýrem a špenátem, vše na teplém talíři, ale vlažné, chuti stejné jako v závodní jídelně, předvařené předem, s minutkou to nemělo nic společného, cena 180,- Kč za porci. Jinak opět byly naše porce poloviční. Někteří si dali kávu a dort, který jsme si museli přinést sami, na doporučení manažera restaurace. I po dortu měli všichni hlad a byli rádi, že se jdou domů konečně najíst. Všechny děti nahlas jásaly, že už odcházíme k babičce, kde je jídlo. Závěrem konstatuji, že služby této restaurace byly katastrofální a v životě jsem se s ničím podobným nesetkala. Mé rodiče důchodce, stála tato legrace 6500,- Kč. Všechny budoucí návštěvníky, zejména zájemce o oslavy a obědy při počtu větším než 4 osoby předem varuji, aby se této restauraci vyhnuli obloukem, pokud nechtějí mít zkažený den a nabourané ego. Jak jsme později doma konstatovali, jediné plus, které toto vše mělo, je to, že budeme mít celý život na co vzpomínat.

27.01.2014 12:12 | anonym

Krasne posezeni v Battistove cihelne v praze. Ale cekat na jidlo hodinu po polivce a jako odpoved proc to tak trva dostat vysvetleni ze je to rodina oslava takze si mame co povidat. No pristup super. Navic ze to menu stejne v sobotu nedelaji takze si mame pockat. A za litr vody z kohoutku 35 korun..... a to to bylo dopredu obednany... Navíc při placení neodečetli zálohu. Celkově shrnuto, prostředí krásné, jídlo ucházející, přístup obsluhy,manažera a majitele příšerný. Zkažený celý den....



Náměty a připomínky

Váš návrh či připomínka